سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لورآل بهترین برند آرایشی و بهداشتی در بازار ایران و اما چرا؟

برند لورآل

شرکت لورآل توسط اوژن شوئلر در 30 ژوئیه 1909 ایجاد شد و امروزه به یک گروه بین المللی و شماره یک جهان در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است. ژان پل آگون دلیل اصلی این که توانسته این شرکت را از هیچ به یک امپراتوری بزرگ در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در سر تا سر جهان تبدیل کند “وسواس در کیفیت” خوانده است. او توانسته است در عرض نیم قرن، به لطف یک آرزوی همیشگی برای تعالی و تمایل تمام نشدنی برای خدمت به زنان بیشتر در جهان، به شرکت پیشرو در جهان تبدیل کند.

انتخاب استراتژیک L’Oréal از ابتدا شامل “تلاش همیشه برای ایجاد بهترین محصول و بهترین فرمول” است. تلاش دائمی برای دستیابی به سطح بالاتری از کیفیت و عملکرد در مقایسه با وضعیت بازار و اثبات توانایی برتر “تحقیق و توسعه “. بزرگترین و برترین استراژی این شرکت ” جهانی سازی” است. این جهانی شدن یعنی درک و احترام به تفاوت ها.

محصولات آرایشی، مراقبت از مو و پوست از جمله لاین های تولیدی لورال می باشند که در بیش از 5 قاره ی جهان عرضه می شوند. ماموریت آنها “زیبایی برای همه” است؛ به این معنا که به همه زنان و مردان جهان بهترین نوآوری های آرایشی و بهداشتی را از نظر کیفیت، کارآیی و ایمنی ارائه می دهند تا تمام خواسته های آنها و همه نیازهای زیبایی آنها را در تنوع بی نهایت خود برآورده کنند.

محصولات مراقبت از مو لورآل

موهایی سالم، درخشان و زیبا آرزوی هر فردی ست. محصولات مراقبت از مو لورآل در راستای نیل به این اهداف مجموعه ای کامل از انواع محصولات را برای حفظ لطافت و احیای مجدد موهای آسیب دیده روانه بازار نموده است. انواع کرم مو، سرم مو، شامپو و نرم کننده، اسپری دوفاز، اسپری محافظت کننده، روغن و ژل مو و انواع ماسکهای گیاهی ،  آبرسان و تغذیه کننده سبب محافظت پیشرفته و ویژه از سلامت مو و حفظ رطوبت و درخشش طبیعی آن خواهد شد.

که شرکت با ارائه دو محصول پرفروش خود که شامپو لورال و ماسک مو لورال است یکه تاز این نوع محصولات در بین برندهای معتبر محصولات مراقبت از مو شده است.

  • شامپو لورآل

شامپو لورال راه حل هایی را برای انواع مشکلات مو، از تقویت کنندگی تا کاهش زردی مو پس از رنگ آمیزی ارائه می دهد. بهترین محصولات Loreal سری السو ELSEVE با ترکیبات منحصر به فرد از جمله انواع ویتامین ها، کراتین، سرامید، پروتئین، آرژنین، اسیدهای چرب امگا 3 و 6، انواع روغنهای ویژه همچون آرگان، بابونه، سویا، آفتابگردان، آملیا، نارگیل و …، به طور ایده آل برای رفع نیاز های مختلف موی افراد با هر جنس و مشکلی پاسخ خواهند داد.

این محصولات در دسته های متنوع و مختلفی چون شامپو برای موهای بلند، رنگ شده، ترمیم کننده، ضد ریزش مو، شامپو ضد شوره، شامپو ضد موخوره، ضد زردی و … برای خانوم ها و آقایان فرموله شده است. از جمله مزایای این محصولات می توان به ترمیم، تقویت و بازسازی موها، مراقبت و محافظت ازموها، صاف کننده ی موهای زبر و سوخته بر اثر رنگ، محافظت در مقابل اشعه های خورشیدی، افزایش حجم، طراوت و استحکام مو، حفظ رطوبت و آبرسانی مو، نرم و درخشان کننده ی مو و افزایش رشد و درمان قطعی ریزش مو اشاره نمود.

  • ماسک مو لورآل

انواع ماسک مو لورآل دارای ترکیبات غنی شده از پروتئین، بیوتین، آرژنین، کراتین و سایر مواد مقوی و تغذیه کننده برای تقویت و بازسازی موهای آسیب دیده می باشند. این ماسک ها برای انواع موهای رنگ شده، خشک و زبر، ضعیف و شکننده، موهای بلند، دکلوره شده و نرمال تولید و روانه بازار شده اند. دلیل پر طرفدار بودن ماسک های این برند در ایران وجود عصاره های گیاهی و روغن های مفید در ترکیبات آن می باشد که با افزایش مقاومت و استحکام موهای صدمه دیده سبب تسریع و بهبود روند بازسازی موها میشوند. شانه پذیری موهای وز و گره خورده را آسان تر نموده و مانع شکستگی ساقه های ضعیف شده مو خواهند شد.

همچنین فرمولاسیون ویژه ی این محصولات از موها در مقابل اشعه های مضر خورشید، استرس، آلودگی هوا، نور آفتاب، نمک دریا، شن و ماسه و فرآیندهای شیمیایی محافظت می نماید. با استفاده از ماسک مو در فواصل منظم می توانید موهای خود را ترمیم کرده و از زیبایی آنها محافظت کنید.

محصولات مراقبت از پوست لورآل

محصولات کمپانی لورآل در بیش از 130 کشور جهان و 5 قاره مختلف به فروش می رسد. این شرکت با بیش از 30 سال سابقه تحقیق، توسعه و نوآوری مدرن در زمینه تولید محصولات مراقبتی برای انواع پوست از جمله خشک، مختلط، چرب، نشانه های پیری و … در سراسر جهار توسعه یافته است. از جمله مطرح ترین محصولات این حوزه می توان به کرم های ضد پیری و کاهش چین و چروک، کرم دور چشم، ژل های آبرسان، کرم های مرطوب کننده ی روز و شب، انواع محلول های آرایش پاک کن و شیر پاک کن ها اشاره نمود. همگی این محصولات از مواد اولیه ی مرغوب و ترکیبات غنی شده با ویتامین ها ساخته شده اند.

منبع: https://www.niksalehi.com/zibaee/loreal-brand.html