سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرفروش ترین قرص ماشین ظرفشویی کدام برند است؟

خرید بهترین قرص ماشین ظرفشویی به یکی از بزرگترین دغدغه های دارندگان دستگاه ظرفشویی در کشور تبدیل شده است. وجود انواع برند ها و عرضه کنندگان مختلف این قرص ها سبب شده است که افراد در انتخاب بهترین برند که هم اصل باشد و هم آسیبی به ظروف وارد نکند سردرگم باشند. قرص ماشین ظرفشویی فینیش، فیری و پریل بدون شک از بهترین و پرفروش ترین قرص ماشین ظرفشویی در دنیا هستند که در کشور ایران نیز طرفداران بی شماری به خود جلب کرده اند. در این مقاله با ما همراه باشید تا علت این محبوبیت ها را بیان نماییم.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش Finish

برند فینیش بی شک از مطرح ترین برندهای قرص ظرفشویی در دنیا است که سابقه ای بیش از 6 دهه دارد. برند Finish از پرفروش ترین انواع قرص ماشین ظرفشویی است که با تکنولوژی های برتر محصولات خود را در سه دسته کوانتوم، کلاسیک و همه کاره روانه بازار کرده است. مدل کوانتوم این برند از برترین و با کیفیت ترین ها است که با ترکیبات منحصر به فرد و حاوی جلادهنده و نمک ظروف درخشان و بدون لکه را به ارمغان می آورد.

اگر با دقت بیشتری به نظرات مصرف کنندگان بیندازیم کمتر کسی از کارایی قرص های برند فینیش اظهار نارضایتی کرده است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا لقب پرفروش ترین قرص ظرفشویی در سال 2021 به این محصول اختصاص یافته است؟ باید گفت که این برند خاصیت تمیزکنندگی، لکه زدایی، جلادهندگی، درخشان کنندگی، مبارزه با رسوبات آهکی و قابلیت حل شدن سریع را یک جا به همراه دارد. بالا بودن قیمت قرص Finish را می توان با وجود تنوع بالای این برند توجیح کرد. مدل های کلاسیک ساده به دلیل ساختار و فرمولاسیون ساده دارای قیمت های پایینی می باشند. مدل همه کاره قرص Finish قابلیت تمیزکنندگی غذاهای چسبیده و سوخته ظروف را دارند.

قرص ماشین ظرفشویی فیری(fairy)

قرص ماشین ظرفشویی فیری از پرفرش ترین محصولات کمپانی P&G است. در میان انواع قرص ظرفشویی فیری می توان به مدل های پلاتینوم و جار اشاره نمود. پلاتینوم را می توان در لیست بهترین و مطرح ترین برندهای قرص ظرفشویی قرار داد. دارای فرمولاسیونی بی نظیر است که انواع آلودگی ها و چربی ها را به طور کامل از بین می برد. در ترکیبات این محصول فسفات به کار نرفته است و سبب آسیب به ساختار ظروف به خصوص مدل شیشه ای و کریستال نخواهند شد.

نمک و جلادهنده از ترکیبات موثر این محصول است که درخشندگی ظروف را افزایش می دهند و مانع ایجاد رسوبات آهکی در فیلتر دستگاه و آسیب به آن ها می شوند. تامین کننده قرص های فیری موجود در بازار ایران کشور ترکیه می باشد و بهترین کیفیت را برای مصرف کننده فراهم خواهد کرد. با توجه به نظر مصرف کنندگان استفاده منظم از قرص های فیری ظروف شیشه ای و بلوری را به طرز ایده آلی تمیز و براق می کنند. که بعد شستشو شاهد ایجاد خط و خش در ظروف نقره، استیل و قاشق و چنگال ها نخواهید بود.

قرص ماشین ظرفشویی پریل

قرص ماشین ظرفشویی پریل از از محصولات معتبر کشور آلمان است که قدرت تمیز کنندگی، چربی زدایی و لکه بری بی نظیری دارند. قیمت قرص ظرفشویی پریل نسبت به سایر برند ها مناسب است که از نظرات کاربران و اعلام رضایت آن ها می توان پی به آن برد. پریل طلایی یا GOLD یک هدیه باور نکردنی برای افرادی است که از ماشین ظرفشویی برای شسشوی ظروف خود استفاده می کنند. این محصول کارایی خوبی در شستشوی ظروف در برنامه های کوتاه مدت نیز دارد و رسوب باقی نمی گذارد. بر روی ظروف شیشه ای ایجاد لک و خط و خش نمی کند. به دلیل خاصیت جلادهندگی که دارد ظرف های بلوری را براق و شفاف می کند.

منبع: https://virgool.io/@m_560499/%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-p6knye6cencd